Yaşanmış Gerçek Sex Hikayesi

merabalar bu hikayem yaklaşık 10 sene öncesine dayanıyor ben o sıralar 25 yaşındaydım evlenmiştim karım ise nurgül 22 yaşındaydı bir çoçuk babasıydım, dayımın karısı fadimeye hep ilgim vardı evlenmeden önce evlendikten sonra, gençliğimi onun hayallerini kurarak 31 çekerek geçirir her fırsatta ona dokunmak onu ellemek onu sikmenin hayallerini kurardım,bir gün yaz dönemi tarlayı sürmek için gideceğimizde dayıma rica ettim karısı fadimeninde
bize yardım etse fena olmuyacağını söyledim yengem zaten kabul etmişti dayımda onay verince tarlada bulunan otları temizlemek için yayan olarak vardık tarlaya öğleye kadar çalıştık epey yorulmuştuk samanları bir kenara yorulmuştuk benim hanıma gidip su getirmesini söyledim bizde o arada yengemle burayı biraz da toplarız hesabı yapıyordum nerden bileyim karım gittikten sonra
yengeme basacağımı. suyu gidip getirme süresi yaklaşık 1 saat su pınarı oldukça uzak neyse karım gitti yaklaşık bir 10 dakika geçti şeytan dürttü yengem bi domalınca o kaçları sikmemek için kendimi zor tutuyordum ama olmadı tuttup samanlığın araya bastım bana direniyor yapma ben senin yengenim etme tutma fakat ben dururmuyum hemen sıyırdım kara amcığa yarrağı sapladım içi
yanıyor zaten sıcak bu hadi çabuk gör işini çabuk diye bağırıyor git gel git gel yaparken hadi lan boşal artık şerefsiz felan diyor ama bilmiyorki ben geç patlıyorum neyse dedimki ben erken boşalmam sen domal anca o şekilde gelirim işimizi bitirek daha olmaz dedim, nasıl yani niye erken
boşalmıyon felan yaptı ben böyleyim erkek dediğin böyle olmalı dedim, şaşırdı dayın 30 saniye sürmüyor felan yaptı neyse domaltı çatır çatır sokuyorum bir yandan karım gelcek bir yandan biri görcek diye korkuyor bir yandan da hayallerini kurduğum amın götün kalçanın ellerimde olmasının
verdiği cesaretle sikiyordum neyse dayanamadım azgın bir iştahla amına doldurdum döllerimi toparlandı eteğiyle sildi felan amını sildi ben oturdum bir sigara yaktım istersen bu burda saklı kalır felan yaptım yanıma geldi, sen neymişsin be aslanım 15 senelik evliyim daha ilk defa şarıl şarıl
boşaldım bir daha yapalım dedi neyse aldı yarrağımı ağzına emdi kaldırdı üstüne çıktı karım gelene kadar 2 kere daha şikiştik , o günden berli 2 karım var bir gün yengeme bir gün karıma basıyorum
inan farklı duygular içerisindeyim, evet bazılarınız yaptığın yanlış diyecek oldu bir kere ama tavsiye etmem kimseye bu hareketi , okuduğunuz için teşek

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Komşumuzun Oğluyla Çok Fena Sikiştik

Yengemi Evimde Siktim