Erkek Arkadaşımla Sinema Salonunda Sikiştik

Merhaba değerli sexhikaye4.blogspot.com okurları size başımdan geçen bi olayı anlatmak istiyorum bu arada adım sena bursada yaşıyorum şuan yaşım 20 bundan 4 sene önce arkadaşım diye takıldığım uğurla sinemaya gittik bira piç olduğu için erotik bi film seçmiş başladık izlemeye altım ıslanmaya başlamış onlar sex yaptıkca kadın olduğumun farkına varmıştım ve gözüm uğurun aletindeydi acaba büyükmüydü bütün çiftler bişeyler yapıyodu ve benimde canım istiyodu şakayla karışık uğurun dudağından öptümm gülümsedi anlamıştı sanırım elimi tuttu sankii vücudumu okşuyomuuş gibi oluyordum amımın dili taktak atıyordu adeta azck daha yaaklaştım ve alt dudağımdan kapıverdi ve olay başladı artık rahatla elini sikine atıyordum ve gayet büyüktü ve içimde olup amımı yırtması için cıldırıyordum biraz yiyişme ve elleşmeden sonra sinema bitmişti oturup bişeler içtik ama onun aletindeydi hala aklım resmen beni azdıyordu bile bile sonra bana bekar evinden bahsetti hiç düşünmeden tamam dedim ve gittik daha girer girmez bbeni duvara yaslayıp öpmeye başladı bi yandanda soyuyordu gögüs uclarımı öle bir vakumluyorduki sik beni diye bağırmaya başlamıştım bi anda bana diz çöktürdü ve aletini bana doğru uzatı yala dedi ilk baş çekici gelmemişti taki azıma alana kadar cok tatlı ve tüysüzdü zamanla alıştm ve boğazıma kadar almaya başladım yinede yarısı dışardaydı alırkende içime nasıl alcağımı düşünüyodum derken yeter yat biraz dedi korkudan titremeye başladım bana sakin olmamı birazdan beni ucuracığını söledi ve donumu sıyırdı ben sokacak sanarken yalamaya başladı ve o an film koptu o kadar iştahlı yalayıp am sularımı yutuyoduki sanki en sevdiği yemeyi yermiş gibi yavaş yavaş parmaklamaya başlamıştı ve bana hazırmısın diye sordu sesim titriyerek evet dedim yavaş yavaş yarrağını içime alıyordum bi süre kan geldi gittim silindim ve beni sikmeye başladı artık onun orospusuydum beni sik orospunu diye bağıttırarak sikiiyordu zevkten ne hale geleceğimi şaşırmıştım o küçücük körpe amım 25 cm yi artık içine alıyo ve zevk sularını dışa atıyordu boşalcağını söledi uğur ve ağzımı actırdı öle bi boşaldıki neredeyse boğulcaktım ve bana zorla yutturdu döllerini sonra yattı ve bi sigra yaktı sigarası bitmesine yakın geç aşşağa ağzına al dedi ve geçtim bi eliyle sigra içerken bi eliylede başıma bastırıyodu günler böle geldi geçti tam 4 yıldır beni hiç bir erkeğin sikemediği gibi sikiyor (bu arada bi kaç erkekle daha denemedim hemen boşalıyolar ) uğur en az 1 saat sürüyo haftaya götümü sikeceğini söledi cok heycanlıym artık bütün deliklerim onun iyi sikişler 

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yaşanmış Gerçek Sex Hikayesi

Komşumuzun Oğluyla Çok Fena Sikiştik

Yengemi Evimde Siktim